Pages

Tuesday, November 4, 2008

"Traiane, mai castiga un mandat!"

Tatal Mariei Basescu, Gheorghe Andrusca, i-a urat ginerelui sau de Craciun sanatate, putere de munca si sa mai castige inca un mandat de presedinte.
'Ii doresc ginerelui meu sa aiba un an mai linistit, dat fiind faptul ca anul asta a fost foarte agitat pentru el pe plan politic. De asemenea, mai vreau sa il vad ca mai castiga o data alegerile prezidentiale', ne-a declarat Gheorghe Andrusca, socrul sefului statului.

«Să ajungi ca mine, la 90 de ani!»

Aurora şi Gheorghe Andruşcă, socrii preşe­dintelui României Traian Băsescu, ne-au de­cla­rat ieri că îl vor suna de ziua lui pe şeful sta­tului pentru a-i ura "La mulţi ani!", aşa cum obişnuiesc în fiecare an. Băsescu împlineşte azi 57 de ani.

Socrii Gheorghe şi Aurora Andruşcă şi sora Mariei Băsescu, Stela (mijloc), îi urează preşedintelui

"La mulţi ani!" cu ocazia împlinirii a 57 de ani

Aurora şi Gheor­ghe An­druş­că lo­cu­iesc în­tr-o casă mo­­­des­tă, din car­tie­­rul su­­­ce­vean Bur­­­­du­­jeni, îm­pre­ună cu so­ra Ma­riei Bă­­sescu, Ste­la. Azi îl vor su­na pe gi­ne­rele lor, Traian Bă­ses­cu, căruia îi vor ura sănă­tate şi tra­di­ţio­na­lul "La mulţi ani!". "Îi vom da un telefon di­mi­nea­­­ţa, la pri­ma oră, că pe ur­mă, pes­­te zi, este ocupat. Îi doresc să­nă­tate şi să sca­pe de duşmanii politici. E greu să fii în fruntea ţării. Am să-i urez să ajungă ca mine, la 90 de ani", a spus râ­zând Gheor­ghe An­druşcă. Socrul preşedintelui este bu­curos că la vârs­ta ve­ne­rabilă la care a a­juns este încă destul de ac­tiv, fiind casierul bi­se­ricii din cartier.

Este aşteptat cu drag la Suceava

El îşi amin­­­teş­te că pe gi­ne­re­le lui l-a îndrăgit din pri­ma cli­pă, lucru con­­firmat şi de tanti Auro­ra, soa­cra preşe­din­te­lui. "Pe Tra­ian l-am plăcut din mo­men­tul în care ne-a trecut pra­gul casei şi ne-a cerut mâ­na fiicei noas­­tre. A fost şi este un om res­pec­tuos", a mai spus mama Pri­mei Doam­ne. Cei doi spun că de abia aş­teap­­­tă să-şi re­vadă fiica, ginerele şi ne­poatele, de care le este foarte dor.

Socrul lui Basescu are slujba la biserica

Socrul sefului statului, Gheorghe Andrusca, in varsta de 87 de ani, din satul sucevean Burdujeni, este omul de incredere al preotului Bisericii Sfanta Treime, Adrian Parlac.
Octogenarul este de mai bine de 25 de ani epitrop casier al lacasului de cult, ducandu-si munca la indeplinire cu brio chiar si la aceasta varsta.

Nea Andrusca este laudat de cunoscuti

Gheorghe Andrusca, care este si veteran de razboi, e un bun crestin care nu lipseste niciodata de la slujbele religioase. ”Este devotat bisericii de mai bine de 20 de ani. Este mana mea dreapta”, a spus parintele Parlac. In ziua de Craciun, Gheorghe Andrusca era alaturi de credinciosi la biserica. A asistat la slujba religioasa, a ascultat colinde, apoi a plecat acasa. Intrebat ce reprezinta Craciunul, socrul sefului statului a raspuns: ”Aceasta zi este una speciala, am vorbit cu fiica mea si cu cele doua nepoate. Ne-am urat sarbatori fericite”, ne-a spus Gheorghe Andrusca. Unul dintre localnici, Mihai Salagean (71 ani), ne-a declarat: ”Vine la biserica si isi face treaba bine”.
Sursa: Libertatea 4 Noiembrie 2008 Articol semnat de Cristina Scortariu, Radu Nistor

No comments: