Pages

Saturday, November 8, 2008

Plesu zice de Patriciu ca e bun de PRM dupa ce acesta l-a descris pe Patapievici drept un psiho-pitigoi. Patriciu ii spune lui Plesu sa-si dea demisia

"Patriciu îl face pe Patapievici piţigoi şi psihopat. Pleşu e perplexat de Patriciu", scria "Cotidianul" din 04 noiembrie. Citez: Scriitorul Andrei Pleşu sare în apărarea lui Horia Roman Patapievici, după ce Dinu Patriciu l-a atacat dur în cadrul unei întâlniri cu studenţii.
“N-am fost de faţă la conferinţa dlui Patriciu, dar, dacă acesta a fost limbajul de care s-a folosit domnia sa, nu pot decât să-mi declar perplexitatea. Credeam că acest tip de limbaj va dispărea e pe scena publică românească odată cu ieşirea din Parlament a Partidului România Mare. Regret ce-am auzit, atât pentru dl Patapievici, cât şi pentru dl Patriciu”, a declarat Andrei Pleşu pentru cotidianul.ro.
Directorul-fondator al pubicaţiei Dilema Veche, deţinută de Dinu Patriciu, insistă că, indiferent cât de bine ar cunoaşte cineva modul de funcţionare şi de administrare al unei instituţii precum Institutul Cultural Român (ICR), exprimarea lui Patriciu este inacceptabilă: “Eu unul nu ştiu cum funcţionează toate aceste chestiuni administrative la ICR, dar, în orice caz, nu se poate vorbi aşa. E cel puţin ofensator”, a mai adăugat Pleşu. Am incheiat extrasul din "Cotidianul".

Conform surselor mele, cand a auzit de aceasta declaratie, Patriciu a exclamat: "De ce nu-si da demisia din trustul meu daca e asa de 'perplexat'?"

No comments: