Pages

Monday, April 14, 2008

Basescu e paranoic si isteric. Zice Adriana Saftoiu, inchiriata cu ora de Tuca, pentru sex si scandal in gazeta lui Voiculescu

Dusmanii lui Basescu au un nou plan: vor sa-l scoata drept nebun

Adriana Saftoiu in duet diafan cu Marius Tuca si o fatuca de la Jurnalul National (unde este angajat si sotul Adrianei, Claudiu, ca editorialist - sau cel putin se produce saptamanal cu o opinie).
Ce am retinut:


"SA: Sigur că mie îmi place să cred că datorită punctelor mele de vedere sau datorită faptului că încerc cel puţin să am un discurs cît de cît argumentat, raţional şi foarte puţin pătimaş. Pe de altă parte, voi urmăriţi ratingul şi cumva trebuie să satisfaci măcar un S din regula celor trei S: sex, sînge şi scandal.
MT: Deci sînge, scandal şi?
SA: Sex.
MT: Sex! Bănuiesc că astăzi nu poate fi vorba la interviul nostru despre sînge şi scandal, şi atunci ne mai rămîne doar partea de...
SA: Sex?
MT: Nu ştiu, nu... Dar avînd în vedere că e vorba despre un interviu scris, e mai greu să facem rating pe seama sexului scris.
SA: De fapt, tu de ce ai vrut să facem un interviu?
MT: Vei afla pînă la sfîrşitul lui. Sau dacă nu, te vei întreba toată viaţa de ce a vrut Marius Tucă să facă un interviu cu tine.
SA: Ştii care e riscul? La început, după plecarea de la Cotroceni, am apărut de cîteva ori la Antenă şi automat citeam pe bloguri că sînt cumpărată de Voiculescu.
MT: Acum vei fi cumpărată de mine.
SA: Da.
MT: Dar eu, cum ştiu că tu nu poţi fi niciodată cumpărată, o să mă mulţumesc să te închiriez.
SA: Da. Bun.

(...)

SA: Puterea este un afrodiziac. Trebuie să ai un echilibru interior foarte puternic, foarte stabil ca să nu aluneci în această zonă – îmi pare rău că trebuie s-o spun – a paranoiei.
OS: Preşedintele are acest echilibru?
SA: Asta rămîne să o judecăm cu toţii.

(...)

SA: Această expunere a preşedintelui eu nu cred că face bine nimănui. Cred că ţara asta are suficiente probleme încât să nu ducem războiul până într-acolo încât să vorbim despre "defunctul" Călinescu. Trebuie să recunoaşteţi că atîta isterie în discursul public nu a mai existat niciodată. "


Chiar asta-mi spuneam si eu. Trepadusii GDS de la HotNews il trateaza pe presedinte drept "iresponsabil" si "cu mintile ratacite" iar la gazeta lui Voiculescu e facut "paranoic" si "isteric" chiar de catre cea care inainte considera ca in trustul respectiv se practica prostitutia jurnalistica.
Se vede treaba ca nu numai jurnalistica...


Apropo, Adriana: de ce ti-ai dat tu, de fapt, demisia de la Cotroceni?

No comments: