Pages

Monday, February 15, 2010

ADRIAN NASTASE nu vrea sa fie "figurant într-un scenariu prost scris". Cine a scris scenariul? L-a ajuns vorba lui Antonie Iorgovan, care, inainte de a muri, a spus adevarul despre masonerie, "paravanul smecheriei"? VIDEO

Adrian Năstase: Nu mai candidez la preşedinţia PSD pentru că nu doresc să fiu figurant într-un scenariu prost scris

Preşedintele Consiliului Naţional al PSD, Adrian Năstase, a anunţat luni, într-o declaraţie de presă, că nu mai doreşte să candideze la preşedinţia partidului, pentru că nu doreşte să fie "figurant într-un scenariu prost scris care duce la soluţii greşite".


Vezi si: Antonie Iorgovan: PSD, o gasca de homosexuali, masoni si infractori

"Am hotărât să nu mai candidez pentru că nu doresc să fiu un figurant într-un scenariu care este şi prost scris şi după părerea mea duce la nişte soluţii greşite. Problema mea a fost la început când vă spuneam, vă aduceţi aminte, că încerc să evaluez dacă voi candida sau nu, decizia pe care am luat-o atunci era legată de ceea ce discutam cu oamenii de la baza partidului. Între timp, s-a creat un fire wall (un zid despărţitor) la nivel de conducere, la nivelul unor lideri. În urma unor discuţii, ei au creat 'regulamentul' pentru organizarea Congresului", a argumentat Adrian Năstase.

El a mai spus că s-a decis atunci când s-a luat decizia organizării Congresului PSD la Romexpo.

"Şi am menţionat că decizia faţă de norma de reprezentare a fost luată de asemenea fără niciun fel de criteriu real. Creşterea la 225 de reprezentări ale uneia din organizaţii, a dublat practic fără criterii, după părerea mea, această participare", a spus Năstase. El a criticat de asemenea lipsa unei şedinţe a CN de dinainte de congres, care ar fi trebuit să vizeze materialele pentru Congres. S-a venit de nicăieri cu un proiect de statut adus de Liviu Dragnea, fără ca această comisie fără statut să se fi întrunit" a mai spus liderul CN al PSD.

Năstase a mai declarat, la Palatul Parlamentului, că singura lui dorinţă este ca partidul să nu se destrame în urma unor acţiuni de culise.

"Singura mea dorinţă ar fi şi încă este ca partidul să nu se deşire în urma acestor discuţii de seară, din diferite locuri, care au loc între diferiţi lideri ai partidului. Să avem înţelepciunea necesară pentru a ne recalibra mesajul, pentru a spune ceea ce au nevoie să audă din partea noastră şi simpatizanţii dar şi cetăţenii României pe care, din păcate, în ultima vreme nici nu am vrut să-i mai ascultăm cu atenţie şi cu care nici nu am mai discutat suficient de atent", a afirmat Adrian Năstase după ce anunţat că nu mai candidează la preşedinţia PSD.

El s-a declarat nemulţumit de faptul că în Statutul PSD, "complet dat peste cap", este desfiinţat Consiliul Naţional, atribuţiile acestuia fiind transferate în alte părţi.

"Vorbim de un cu totul alt partid. Vorbim despre o organizare, aş spune, care are ca scop nu transmiterea unui mesaj către oamenii noştrii de la baza partidului, ci un anumit tip de aranjamente între anumiţi lideri.

"S-au stabilit nişte reguli care nu mai permit ca anunţarea unor candidaturi în cadrul Congresului. Vor trebui anunţate din timp, în aşa fel încât, în mod evident, să se poată bloca lista şi să se poată după aceea supune la vot într-un anumit mod. Daţi-mi un singur argument pentru care ar trebui să joc în piesa asta. Am o mult prea mare preţuire pentru mine însumi, aşa cum spunea şi dl Iliescu. Şi, din acest motiv, în mod evident, nu doresc să particip la această chestiune. Rămân în continuare un membru al partidului, nu doresc să candidez la nicio funcţie. În felul acesta, i-am eliberat de o grijă şi pe cei care spuneau că am o anumită ambiţie pentru a obţine acum o anumită funcţie în partid", a mai afirmat liderul CN al PSD.AGERPRES

No comments: