Pages

Thursday, January 14, 2010

DISPOZITIA LUI STREINU CERCEL ESTE ILEGALA. Medicii se revolta impotriva "obligativitatii vaccinarii". Senatorul Iulian Urban explica: drepturile constitutionale nu pot fi incalcate printr-un "ordin" ministerial

From: Veronica Miron
Date: 2010/1/13
Subject: va rog sa ne informati
To: iulian.urban@gmail.com

Stimate D-le Senator!

Din partea unui grup de medici din judetul Sibiu va cerem parerea in urmatoarea situatie: lucram la Spitalul Municipal Medias, zilele acestea am fost informati verbal de catre directiunea spitalului, ca a venit un ordin de la Directia de Sanatate Publica Sibiu DESPRE OBLIGTIVITATEA VACCINARII PERSONALULUI contra virusului N1H1. In cazul refuzului nu vom avea dreptul de a sta la patul pacientului, eventual sa plecam in concediu. Care totusi sunt drepturile noastre in acest sens?
Eu sunt medic, am fost cuminte, m-am vaccinat inpotriva gripei sezoniere in 1997 ultima data, cand dupa vaccin am fost bolnava o saptamina crunt, apoi a saptamana pe luna , in fiecare luna, apoi la cateva luni,am tras o pneumonie cu pleurezie, de care m-am tratat 1,5 luni. Ce fac in cazul asta? Are dreptul DSP judetean sa ne opreasca din servici daca nu facem vaccinul?

Cu mult respect pentru curajul si verticalitatea D-stra,
dr Miron Veronica

RASPUNS
From: Iulian Urban  
Date: 2010/1/14 
Subject: Fwd: va rog sa ne informati 
To: Veronica Miron 

Buna ziua d-na Veronica Miron 

In mod evident dl. Streinu-Cercel si-a depasit competentele; am discutat personal cu ministrul sanatatii Cseke Attila si acesta mi-a spus ca dl. Cercel a emis o dispozitie catre DSP-uri fara sa aiba acordul lui, iar aceasta dispozitie nu are nici un fel de valoare juridica. De altfel, atat pentru faptul ca intelege sa incalce drepturile si libertatile fundamentale ale medicilor [ ganditi-va ca asa ar trebui sa se vaccineze si preotii altfel nu ar mai avea voie sa tina slujbe, angajatii de la supermarket, adica toti cei care au contacte cu alte persoane ] si pentru aberatiile legate de vaccinarea copiilor fara acordul parintilor, mai multe asociatii civice au decis sa depuna plangere penala impotriva d-lui Streinu-Cercel. Concluzia legala: aceasta dispozitie este ILEGALA si nimeni nu va poate conditiona exercitarea meseriei de obligatia de a deveni clienti ai celor care se imbogatesc vanzand aceste vaccinuri in Romania. Daca cineva va interzice in viitor accesul la locul de munca invocand acest ordin, sa imi scrieti si ma voi implica imediat 

Cu stima,

Iulian Urban

Vezi si Doctorita concediata pentru ca a refuzat vaccinul

No comments: