Pages

Wednesday, July 15, 2009

PARINTELE SECTARIOS, crestinul de ziua a "n"-spea Florian Bichir, prins la bancul de lucru, fara zeama de varza, la concurenta cu crestinul Dan Puric

Evenimentul zilei de marţi, 7 iulie. Cuvioşia sa Florian Bichir, zis şi Părintele, scrie: „Periodic, pentru a mă curăţa de zgura strînsă, pentru a scăpa de scîrba adunată la contactul cu politicienii, mă retrag în lecturi“. Şi încheie, după ce a vorbit despre un erou anticomunist: „Cu astfel de eroi, de personaje, îmi hrănesc sufletul“. Ce nu prea înţeleg este despre ce politicieni vorbeşte, pentru că, acu’ ceva vreme, Bichir era la emisiunea lui Lazarus, vorbind nu de Geoană sau de Băsescu, ci despre Sexy Brăileanca. Iar eu îl văzusem într-o noapte la OTV, acum vreo săptămînă, la o transmisiune în direct a lui Dan Diaconescu de la ziua lui Costin Mărculescu. Bichir, beat pulbere, a trecut prin cadru şi a şi rămas pentru nişte declaraţii dezlînate. Deci cred că pentru a scăpa de zgura strînsă, înainte de a se retrage în lecturi, pentru a-şi hrăni sufletul, Florian Bichir îşi ia şi un pahar de zeamă de varză. (Alexandru Varzaru)

În Evenimentul zilei de sîmbătă, dau peste părintele-jurnalist Bichir. Îl ştiu de pe Antena 1, l-am văzut de vreo trei ori la Acces direct în timp ce zapam. De fiecare dată m-am oprit din butonat, atras de figura lui de wrestler pensionat... (Andrei Mantog)
http://www.catavencu.ro/

No comments: