Pages

Monday, June 16, 2008

Procesul cu politrucul de Mihnea Berindei merge mai departe

Azi am avut un nou termen in procesul cu Mihnea Berindei, care imi cere 300.000 de lei noi pentru ca l-am facut ceea ce este: un marunt fost agent al Securitatii. El e aparat, din oficiu, de Stoica (cu care complota la Paris alaturi de Ady Nastase pentru daramarea lui Tapu si reinstalarea lui Iliescu) iar eu de Tuca si Zbarcea. Ce-o sa mai rad cand o sa castig procesul si o sa-l oblig sa-mi plateasca el despagubirile-astea, pentru ca mi-am pierdut timpul cu o astfel de "ramasita vie" - vorba lui Basescu - a trotkismului, repudiat pana si de propria-i familie: respectabilul istoric Dan Berindei si martira Ioana Berindei (care, tavarisci Mihnecovich, mi-au semnat cu drag un protest, zilele trecute, si mi-au mai povestit una-alta...). Intre timp, Mihnea, succesorul lui Silviu Brucan la GDS, si la propriu si la figurat, si-a rupt, singur, gatul. Si suntem doar la jumatatea procesului... Nici ayatollahul Tismaneanu - vorba lui Shafir - nu-l mai poate ajuta!

No comments: