Pages

Saturday, January 17, 2009

Parintele Justin Parvu confirma Apelul contra Cipurilor Biometrice 666 si avertizeaza gurile rele

Bunul Parinte Iustin Parvu da o lectie de smerenie pentru toate acele guri rele care au raspandit anticuvantul, neadevarat, si au sadit neincrederea intre credinciosi privind Apelul contra Cipurilor Biometrice si pecetluirea cu numarul Fiarei, 666. Aceste persoane insidioase, viclene precum vrajmasul, dovedesc ori ca sunt slabe de minte ori ca sunt ticaloase ori si una si alta. Eu, ca rau-crestin ce sunt, spre deosebire de "crestinii rezonabili", le urez exact acelasi lucru ce l-au gandit si ei despre Parinte si apropiatii sai.



Parintele Justin Parvu da o lectie de smerenie si confirma autenticitatea Apelului sau contra Cipurilor 666
Vezi Cuvant grav al Parintelui Iustin Parvu catre poporul ortodox: Este vremea muceniciei! Luptaţi până la capăt! Nu vă temeţi! FORMULAR SI PETITIE NU 666 -

2 comments:

Anonymous said...

Traiesc in italia de mai mult de 16 ani,cred ca in anul 2000,am primit prin posta,noul "card sanitar",bine-nteles,cu "cip"(exact ca un card de credit).Inseamna aceasta ca am primit/am fost de acord sa primesc "numarul fiarei"?Pana acum cca.o luna nici n-am avut habar de aceste documente biometrice,carduri cu cip etc,etc.Va rog raspundeti-mi!!!Ce este de facut?AJUTOR!!!!!!!!!!! DOAMNE APARA SI PAZESTE PE POPORUL TAU!DOAMNE ISUSE HRISTOASE,MILUIESTE-MA PE MINE PACATOASA!

Anonymous said...

Doamne ajuta. Raspund la intrebarea dv. Nu ati primit si nici nu ati fost de acord cu numarul fiarei. Acum traim in faza in care Satana isi intinde navodul peste toate si peste toti. Mai intai peste lucruri, apoi peste oameni. Si la oameni mai intai se vor pune pe documentele de identitate, apoi, in faza finala, se vor impune pe mana sau pe frunte.