Pages

Thursday, December 3, 2009

A INCEPUT ARESTAREA LOCOTENENTILOR LUI SORIN OVIDIU VINTU. Vinat de INTERPOL, prietenul lui SOV, Nicolae Popa, arestat in Jakarta, Indonesia, cu sprijinul special al autoritatilor Statelor Unite ale Americii

Ati folosit fata de domnul Vitalie Dobinda termenul de interpus.
Sorin Ovidiu Vintu: Da.
Definiti, va rog, acest termen.
Sorin Ovidiu Vintu: Este un termen juridic si inseamna un om care ma reprezinta in diverse situatii. Si nu e singurul, am un staff imens, operez pe toata planeta asta si e normal sa operez prin tot felul de interpusi. Dar la vedere, nu ascunsi ca sobolanii.
Nicolae Popa a fost interpusul dvs.?
Sorin Ovidiu Vintu: Evident, a fost un interpus de-al meu.
Ioana Maria Vlas?
Sorin Ovidiu Vintu: Niciodata.
Ea zice ca a fost.
Sorin Ovidiu Vintu: Eu am dat-o afara de la Gelsor. Dinsa poate sa spuna, si a si spus, o gramada de chestii. Dar cind a fost sa dovedeasca, mai usor.
Domnul Nicolae Popa a fost condamnat in cazul FNI.
Sorin Ovidiu Vintu: Din nefericire. Domnul Nicolae Popa este unul dintre cei mai minunati prieteni pe care i-am avut vreodata. El plateste stupiditatea.
A cui?
Sorin Ovidiu Vintu: Daca-mi permiteti. Plateste stupiditatea, servilismul organelor de ancheta de la acea vreme.
Mai tineti legatura cu el?
Sorin Ovidiu Vintu: Evident, e prietenul meu.
Respect!

No comments: