Pages

Wednesday, December 17, 2008

Reporterul virtual s-a suparat: Ziarul Unu, unu’ mai prost ca altu’

Este limpede: ziarul Unu este inchis, iar oamenii se revolta si vor sa-l beleasca legal pe patronul Vasile Turcu, care a procedat ilegal cand i-a anuntat ca de Craciun nu vor dormi la birou si mancarea o vor primi de la cantina sociala. In schimb, dupa lupte milenare, am reusit sa vad ziarul ala’n 10.000 de bucati tiparite…pe online. Si doar acolo. Nimeni de la chiosc n-a auzit de asa minune si nici netul nu pare a fi generos. Daca scrii ziar(ul) Unu…apar eu ca un cucui in fruntea google. Daca veti intra pe traficul acestui ziar oribil din punct de vedere grafic (deci n-am pierdut vremea sa-l descifrez), atunci veti avea surpriza unei audiente covarsitoare: 3.700 de vizitatori din 26 noiembrie pana acum (adica in 20 de zile cat am eu in doua - vezi foto - nota V.R. :-). Pe scurt: patronul este nemernic, dar cred ca are dreptate cand doreste inchiderea lui. Nici eu n-as tine asa gazeta minunata. Nu de alta, dar n-as putea sa-mi au ochii de la ea si nici n-as gasi raspuns la intrebare: de ce arata oribil? Mai mult nu spun. Vedeti voi de ce am fost impresionat de un faliment anuntat inca de la stirea ca va fi lansat in prag de criza.
Ziarul Unu, unu’ mai prost ca altu’
http://www.reportervirtual.ro/

No comments: