Pages

Monday, August 24, 2009

SCUZE DOMNULUI DORIN TUDORAN. Domnul Liviu Turcu este rugat sa comenteze noul Scandal Tismaneanu UPDATE: Mesaj de la domnul Dorin Tudoran

Profitand de faptul ca nu am acces regulat la internet, unul dintre colaboratorii mei, pe care l-am insarcinat sa-mi gestioneze aprobarea si respingerea comentariilor pe perioada retragerii mele din infernul citadin, a tinut sa-mi faca o surpriza. Incercand sa-mi imite stilul coroziv, fara prea mari reusite - eu prefer sa vorbesc doar in numele meu, fara "noi, cei multi" - si dand dovada de o vadita nota de exagerare, tanarul condeier a comis o postare rautacioasa si neprincipiala, cu titlul MUCLES TISMANEANU. CIA se leapada de Tismaneanu, balastul lui Basescu. Dorin Tudoran ar vrea invers. Ambii subiecti tac malc. La fel SRI si SIE. FSB?. Pentru ca nu am acces la adresa de e-mail a ziarului, de la care corespondez in mod obisnuit cu domnul Tudoran, nu stiu care sunt reprosurile sale, dar pot sa le intuiesc. Am dedus ca exista, si este normal, din cele doua comentarii gasite la aceasta nota, respectiv: "Anonymous said...
Buna ziua, dle Roncea. Va adresez si pe aceasta cale o intrebare: sunteti cu adevarat autorul acestei postari? Multumesc, Dorin Tudoran
August 24, 2009 5:21 AM
Dorin Tudoran said...
Buna ziua dle Roncea.Tot incerc sa postez aici o intrebare, dar nu prea merge.Vroiam sa stiu daca dvs. sunteti, cu adevarat, autorul acestei postari "Mucles Tismaneanu. CIA..." ? Cele bune, Dorin Tudoran
August 24, 2009 6:10 AM"
Il asigur pe domnul Tudoran de regretele mele pentru o astfel de iesire sub-publicistica si ma ofer sa indrept situatia incomfortabila pentru ambele parti, fie eliminand cu totul postarea, fie publicand o eventuala punere la punct a autorului acestei mici traznai urzicatoare, caruia i-am retras deja accesul pe acest blog.

Cu scuzele de rigoare si aceeasi consideratie,

Victor Roncea
victor.roncea at gmail.com

PS: De asemenea, si domnul Liviu Turcu este invitat sa faca unele precizari, necesare, fata de sugestiile domnului Tudoran din finalul scrisorii sale catre Tismaneanu, respectiv:

"Un sfat: Volo, înapoi la cărţi.
O rugăminte: data viitoare când mai defectează dl. Turcu, nu mă ruga să-l întâlnesc. Recunosc, e “un tip eminent”, care poate deschide toate uşile, chiar şi buncărul în care zac sutele de mii de dolari pe care ţi le-ar fi pasat dl Patapievici, dar nu sunt “precis” ce fel de om e prietenul tău. Mai închide din uşi. Nu de alta, dar e curent şi, după cum simţi, te trage.
În sfârşit, Volo, dă-te jos de pe “caii ăia mari” şi ia în mână dârlogii umilinţei. După numai un kilometru, vei înţelege că tot ce laşi în urmă e doar o biată mârţoagă cu ifose de unicorn. Deşi vânătăile de azi sunt mai dureroase ca altele, capul sus! Nu mor caii, când vor câinii.
Caii adevăraţi, se înţelege."

Vezi si Un articol interesant al domnului Dorin Tudoran despre dezbatere legata de ICR, turnatori si securisti: Ciocoii - noi si ei: ZIUA
UPDATE: In urma mesajului de mai jos al domnului Tudoran am eliminat postarea buclucasa (La fel dupa cum am procedat, dar la cererea sa, si cu postarea Analistul CIA pentru Romania Richard Hall il face prost pe Sorin Iliesiu. E valabil si pentru alti "intelectuali romani").
Domnule Roncea,
Va multumesc pentru precizare; era tot ce doream din partea dvs.
Asa cum spuneti, am corespondat, din timp in timp, si chiar daca, de multe ori, opiniile noastre au fost foarte, foarte diferite, am reusit amandoi sa ne tinem -- unul fata de celalat -- in limitele bunei-cuviinte. Este si cazul discutiei noastre despre decizia mea de a intrerupe colaborarea cu Ziua. De aceea nu am vrut sa cred, si bine am facut, ca postarea cu pricina era scrisa chiar de dvs.
Eu, unul, cred ca e ceva mai mult decat incercare de a va imita stilul coroziv si niste exagerari, acolo'sa, in textul colegului dvs. de blog.
Decizia in legatura cu ce ar fi bine de facut este numai a dvs -- eu nu-mi permit sa va sugerez asemenea decizii.Tot ce-mi voi permite va fi sa-i explic (cu oarece umor) colegului dvs. pe blogul meu de ce se insala.
Altfel, consider acest caz inchis si sper sa nu ne mai facem unii altora surprize de asemenea proportii. Neplacute, ma grabesc sa adaug. Ca de surprize placute, ori foarte de placute ar fi nevoie "ca de aer".
Cele bune,
Dorin Tudoran

1 comment:

Dorin Tudoran said...

Domnule Roncea,

Va multumesc pentru precizare; era tot ce doream din partea dvs.

Asa cum spuneti, am corespondat, din timp in timp, si chiar daca, de multe ori, opiniile noastre au fost foarte, foarte diferite, am reusit amandoi sa ne tinem -- unul fata de celalat -- in limitele bunei-cuviinte. Este si cazul discutiei noastre despre decizia mea de a intrerupe colaborarea cu Ziua. De aceea nu am vrut sa cred, si bine am facut, ca postarea cu pricina era scrisa chiar de dvs.

Eu, unul, cred ca e ceva mai mult decat incercare de a va imita stilul coroziv si niste exagerari, acolo'sa, in textul colegului dvs. de blog.

Decizia in legatura cu ce ar fi bine de facut este numai a dvs -- eu nu-mi permit sa va sugerez asemenea decizii.

Tot ce-mi voi permite va fi sa-i explic (cu oarece umor) colegului dvs. pe blogul meu de ce se insala.

Altfel, consider acest caz inchis si sper sa nu ne mai facem unii altora surprize de asemenea proportii. Neplacute, ma grabesc sa adaug. Ca de surprize placute, ori foarte de placute ar fi nevoie "ca de aer".

Cele bune,
Dorin Tudoran