Pages

Wednesday, August 26, 2009

AVERTISMENT CRESTINESC PENTRU CAPUSELE ORTODOXIEI

Am fost informat, de batrani detinuti politic cu onoarea nestirbita, ca doi minoritari, membri ai sectei catarilor, unul gras la burta, bolovanos la gandire si sobolanos la fire si altul slab intelectual, sicofant si tigan, care insa refuza sa fie mandru de originea lui - un cuplu ca vai de el, de Lolek si Bolek ai "elitei" ortomorfodoxe -, dau telefoane tovarasesti, perfide si insidioase, de "lamurire" si reeducare, dupa cum i-au invatat alti doi minoritari, Plesu si Patapievici, la baia cu aburi din strada Plantelor. Daca s-ar fi mentinut la dejectiile pe care le ingurgiteaza si regurgiteaza regulat pe unde apuca, i-as fi ignorat, dupa cum mi-am propus, si pe ei si pe rudele lor, de gradul intai, "naturalizate" in Israel. Dar iata ca cele doua loaze, cunoscute prin variatiile lor de nume neaose romanesti - Riceard si Adolf - au ajuns la lucruri sfinte: sa-mi atace familia, dupa cum imi spun fostii detinuti - tatal, care nu mai e, Gheorghe Anghel Alesandru, nascut intr-o familie de tarani si militari dintr-un sat oltenesc cunoscut inca de pe vremea lui Mihai Viteazu si mama, Georgeta Agapia, provenita din familie de preoti, militari, industriasi si politicieni romani participanti la faurirea Romaniei Mari. Aceasta nu se iarta, niciodata. Pe scurt, ca n-am timp, avertizez cele doua pocitanii ca oriunde - repet, oriunde -, si in orice circumstanta vor fi intalnite, vor fi batute, in masura posibilitatilor, la sange, in spiritul bataii rupte din Rai. Este aceasta o amenintare? Nu; un avertisment! Crestinesc!
PS: Interesant, improscarea ortomorfodocsilor incadrati la 2 si 1/4 merge pe placa lui Badin, distrugatorul Romfest, bine racordat la hub-ul lui Uli Friedberg Valureanu si a lui Bichir, "distrugatorul de panarame OTV", preferatul patriarhului Daniel "Freiburg" Ciobotea. Minciuna are picoare scurte, ca ale celor trei-patru. Dar pot fi si mai scurte.

No comments: