Pages

Monday, July 20, 2009

M-AM INTORS

Am incercat sa-mi revin putin din sila cotidiana. Are dreptate batranul anticomunist Volcinschi: experimentul Pitesti a triumfat. Daca pe ei, tortionarii NKVD veniti din URSS - majoritatea evrei bolsevici -, ii obligau sa manance fecale drept pedeapsa pentru ca nu se deziceau de credinta lor in Iisus Hristos si Maica Domnului, astazi dusmanii romanilor si cacanarii lor din presa, structuri si politica - ba chiar si din Biserica - le fac pe amandoua, cu placere, as putea spune. Conturile le cresc, sufletele li se micsoreaza. Cu toti par sa uite ca, daca noi nu vom reusi sa facem dreptate aici dupa moarte vor da cu totii socoteala.
In fine, eu continui sa-i ard, cu tot cu sila.

2 comments:

Anonymous said...

Bine nea-i revenit.
Chiar ma intrebam ce s-a intamplat de nu ai mai postat,de vreo doua zile,articole pe blog.

Anca said...

Asa-i domnule Roncea. Si eu ma supar si ma scirbesc si imi promit sa nu ma mai amestec... dar cum poti sa stai de-o parte cind tara ta, oamenii pe care ii iubesti si Biserica lui Dumnezeu sint batjocorite in felul asta??