Pages

Wednesday, June 24, 2009

STORMUL BADEA. Mircea Badea

Mircea Badea: Bancul cu Masca

M-as cam cara. Vine luna august si plec in concediu. Daca ma ajuta si pe mine conjunctura, capul si eventuale “ferestre de oportunitate”, nu ma mai intorc la aceeasi emisiune.

Dar fix in acest moment in care ar trebui sa ma ocup de rezervari imi dau seama ca habar n-am unde sa plec in vacanta. Ideile precum: Bahamas, Tahiti, Las vegas ies din discutie, ca n-am nici vanzari anterioare, nici contracte cu Ministreul Tineretului. Asa incat va invit la un brainstorming. Dupa cum v-ati dat seama deja, la capitolul “brain” stau prost. Veniti voi cu el iar eu ma ocup de “storming”.

P.S. Vad ca unii au inteles din ce am scris mai sus ca sunt probleme intre mine si trust, iar altii chiar au avansat ideea ca sunt in negocieri cu Vantu. Gresit. Nici vorba de asa ceva. Imi exprimam doar o semisperanta care revine ciclic in discursul meu la incheierea inca unui sezon, conform caruia voi avea prilejul
sa pun emisiunea asta in cui si sa fac altceva mai putin solicitant din toate punctele de vedere. Era mai mult o vaicareala decat o agresivitate si mai mult o stare de spirit decat o actiune vanjoasa. Asadar: nu sunt in razboi cu trustul si nici in tandreturi cu Vantu. Cat despre ce o sa fac in continuare…..e pe baza de meandrele concretului.

No comments: