Pages

Tuesday, September 23, 2008

Oamenii muncii de la Cotidianul demasca complotul imperialist al vandalilor noii UAP si cer ca Fratii Roncea sa fie pedepsiti exemplar cu inchisoarea

Andra Matzal si Lucia Popa, doua fatuci aflate pe statul de plata al ICR, cuvanteaza "deontologic" in Cotidianul: "Bucureştiul vandal: şi în metrou, şi la galerie"

"(...) Galeria Atelier 35 a fost şi ea atacată de vandali, aceştia fiind şi identificaţi.

“Sediul a fost vandalizat luni dimineaţă, între orele 7.00 şi 8.00, după cum am aflat de la portarul care lucrează vizavi de Atelier 35”, explică Roxana Patriche, reprezentant PR al galeriei. Pe vitrina galeriei a fost aplicat un stencil care înfăţişează harta României peste care se suprapune nu un sex de femeie, ci unul masculin, erect, îndreptat spre harta Ungariei.
Jurnalistul Victor Roncea a declarat pentru Cotidianul că a asistat la aplicarea stencilului respectiv, autorul fiind fratele său, George Roncea. Ziaristul se declară indignat de Uniunea Artiştilor Plastici, care deţine sediul Atelier 35, despre care consideră că “duce mai departe idealurile proletcultismului”.
George Roncea a arătat că “scopul meu nu era strict artistic, a plecat din dezgust, din scârbă faţă de discriminarea de gen pe care o implică lucrările lui Levente, mi s-a părut foarte jegos şi de prost gust să iei o p....ă care poate să fie a mamei, a sorei, a doamnei Geoană, a doamnei Năstase s-o pui pe jos să fie călcată în picioare”.
“Nu i-am răspuns lui Levente, i-am răspuns statului maghiar, UDMR, care-l finanţează, Institutului Cultural Român care păstoreşte astfel de chestii de doi lei”, pentru că “Levente nu mă interesează, are un discurs estetic de căcat”. (Nota mea: discurs inspirat din "operele" lui Patapievici...)
Luni, UAP a făcut o plângere penală la poliţie. Christian Ciocan, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Capitalei, a explicat că, “deocamdată, cazul este încă în urmărire, nu putem stabili vinovaţia cuiva (fraţii Roncea - n.red) doar pentru că s-a autodenunţat” şi că, la prima vedere, actul celor doi se poate încadra în “act xenofob” pentru care se riscă pedeapsa între 6 luni şi 5 ani de închisoare."

Nota mea: Ciocane, Ciocane, profanarea Mantuitorului si a Romaniei cum se numeste? Nu cumva lucrezi la Politia Capitalei maghiare?!...

Comentarii picante la
Mai multe detalii la

1 comment:

Anonymous said...

un protest poPULIST. sa raminem in spiritul blogului.