Pages

Sunday, November 15, 2009

UN OFITER ACUZA: Mircea Geoana a furat baze de date ale Armatei si ale SRI! ACT DE TRADARE NATIONALA

Mircea (sau Vanghelie?) ma vrea aproape

Ieri am primit o scrisoare, din acelea care au un plic cu o fanta transparenta, pe care era trecut numele meu si adresa pe care nu o au decat cei de la Ministerul Apararii, unde am lucrat ca ofiter activ, pana in 2007. Iata textul scrisorii, reprodus intocmai:

Stimate domnule Capitan VACARU,

Sînt sigur că vă miraţi puţin văzând aceste rînduri care sosesc acum, în pragul unor importante alegeri. Nu trebuie să vă miraţi domnule Capitan. Vă scriu dintr-un motiv foarte simplu – dumneavoastră, alături de întreg poporul român în slujba căruia aţi fost întreaga viaţă, sînteţi în curînd chemaţi să votaţi nu numai pentru funcţia de Preşedinte ci şi pentru cea de Comandant Suprem al Forţelor Armate. Nimeni nu poate şti mai bine decît militarii de carieră care sînt sau care ar trebui să fie calităţile unui Comandant Suprem.

De aceea am ales să vă scriu domnule Capitan VACARU, ca unui om care ştie să comande şi ştie să aprecieze calităţile unui Comandant.

Un cadru al Armatei României trebuie respectat. Mă număr printre cei care au învăţat încă din familie respectul pentru Armata Română. Sunt legat sufleteşte de această instituţie fundamentală a ţării şi nimic nu va putea să-mi slăbească respectul, aprecierea şi încrederea pe care o am faţă de militarii români.

Sunt fiu de militar, domnule Capitan VACARU, şi ştiu de la tata, Dumnezeu să-l ierte, că un militar poate vedea limpede pericolul, chiar şi atunci cînd altora le rămâne ascuns. Astăzi, pericolul este dezbinarea, minciuna şi făţărnicia. Cinci ani de scandal şi război politic în nepăsare faţă de grijile şi nevoile poporului sunt deja o batjocură de nesuportat.

Niciodată pînă acum, militarii români nu au fost mai nedreptăţiţi. Niciodată pînă acum, Armatei nu i-a fost arătat atît de puţin respect. Astăzi, trădarea politică se răsplăteşte cu onoruri militare. Se dau stele de general pentru servicii electorale. Astăzi, se iau bani de la Armată şi se dau la Turism. Iar asta în timp ce militarii noştri merg pe câmpul de luptă în vehicule care nu-i apără nici măcar de bombele artizanale. Cel care astăzi este comandantul suprem al forţelor armate nu are timp să le vorbească militarilor decât în campaniile electorale. Dar nu ratează nicio serbare câmpenească şi nicio baie de mulţime.

Eu am altă viziune despre misiunea unui Preşedinte, a unui Comandant Suprem. Un Comandant Suprem nu are dreptul să lase pe nimeni în urmă sau să neglijeze greutăţile Armatei. Nu are dreptul să-i uite nici pe militari, nici pe rezervişti, nici pe veterani şi nici pe rudele celor căzuţi la datorie. Un Comandant Suprem are obligatia de a se îngriji de cei care sunt gata să-şi sacrifice viaţa pentru ţară. Are obligaţia de a asigura solde şi pensii corecte. Are obligaţia ca armata să fie bine înzestrată. Are obligaţia de a reda demnitatea oşteanului român. Şi, mai ales, are grijă ca militarul să se bucure în societate de respectul şi de prestigiul pe care le merită. Un Preşedinte îi ţine pe oameni uniţi şi duce ţara înainte. Vreau ca societatea românească să înveţe iarăşi care sunt valorile noastre naţionale.

Acesta este mandatul pe care mi-l asum în faţa dumneavoastră şi în faţa tuturor celor care poartă cu onoare şi demnitate haina militară.

Vă chem alături de mine, domnule Capitan VACARU, să redăm ţării onoarea, solidaritatea şi patriotismul de care România are atîta nevoie!

Aşa să ne ajute Dumnezeu!

Mircea Geoană

Discutand cu colegii mei, – unii au primit, altii nu, probabil urmeaza sa primeasca si ei, – am inteles ca nu sunt singurul. Iar o cautare pe internet mi-a confirmat acest lucru.

Pentru ca nu am adresa dvs. de contact pe plic,

domnule Mircea Geoana, iată punctul meu de vedere:

1. folosirea bazelor de date ale unei institutii militare in scopuri electorale este ilegala si nedemna pentru un viitor "Comandant Suprem";

2. faptul ca imi cereti sa-mi tradez actualul Comandant Suprem (am observat ca in aliniatul 4 din scrisoare folositi litere mici pentru aceeasi functie, dar referitor la actualul Presedinte al Romaniei) este un gest cara incalca cutumele razboiului. Daca domnia voastra a tradat pe Ion Iliescu trimitand o scrisoare domnului Emil Constantinescu in 1996, imediat dupa alegeri si schimbarea Comandantului Suprem, eu nu o pot face. Comparativ cu dumneavoastra eu imi respect comandantii;

3. faptul ca tatal dvs., Dumnezeu sa-l ierte, a fost militar de cariera, nu va da dreptul de a intra in randul militarilor Armatei Romane. Ca o comparatie, armata este ca iarna: unii stau acasa, la caldura, altii in frig, facand munca grea. Dumneavoastra ati stat la caldura si pretindeti ca sunteti din cei care au stat in frig, si vreti sa le fiti comandant. E jenant;

fara politicieni4. nu comandantii isi lasa camarazii in urma, ci politicienii o fac, gandindu-ne la punerea intereselor proprii in fata celor nationale. Cat despre cei cazuti la datorie, cand a murit colegul meu Ioan Grosaru in Iraq, eram ofiter de relatii cu publicul. Nu am primit niciun telefon, email sau scrisoare la sediul unitatii din partea dvs. sau a oricarui politician din partidul dvs. Au facut-o cateva persoane politice care sunt si au fost alaturi de noi, din care amintesc: domnul Sorin Frunzaverde, parlamentar PDL si fost ministru al apararii si domnul Niculae Mircovici, fost ofiter. Dumneavoastra doar ati depus o coroana de flori in acest an, de ziua armatei, pentru ca sunteti in campanie electorala.

5. militarii romani au fost umiliti si folositi in scopuri electorale de toate partidele. De aceea sunt convins ca nimeni nu mai poate crede ca exista o dorinta panelectorala a politicienilor de a repune militarii Armatei Romane in randul clasei de mijloc a societatii, acolo unde le este locul.

6. am citit scrisoarea si, pe langa tendentiozitatea ei, exceptand ca vine in momentul in care sunteti in campanie electorala, nu pot sa nu remarc chinuirea limbii romane si modul cum este redactata. Acest fapt ma duce cu gandul la un personaj din anturajul dvs. care are asemenea obiceiuri si a declarat ca este in posesia unor documente considerate secrete de stat.

7. spuneti ca: "tradarea politica se rasplateste cu onoruri militare". Va rog sa va amintiti cum, generalul (r) Mihail Popescu, fostul Sef de Stat Major al Armatei Romane, sub ministrul Ioan Mircea Pascu, a candidat la Senat pe listele PSD Valcea, adica a partidului pe care-l conduceti.

In acest sens, ca cetatean satul de manipulare politica si venind in intampinarea intentiei dvs. declarate ca doriti sa fiti "un presedinte (care) ii tine pe oameni uniti si duce tara mai departe" va rog respectuos sa DATI ORDIN PSD SA VOTEZE GUVERNUL LIVIU NEGOITA!

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Mai multe detalii la http://www.imondo.ro/blog/?p=1985

Vezi si: Dan Badea: Oamenii lui Mircea Geoană au furat baze de date ale Armatei Române şi SRI


No comments: