Pages

Wednesday, November 4, 2009

"STRICT AUTENTIC": Nati Meir urma sa se intalneasca chiar cu Barack Obama, "prin intermediul lui Rahm Emanuel, cetatean israelian". NO COMMENT

Birou Nati Meir
Bucuresti, 04.11.2009

COMUNICAT DE PRESA

Doresc sa informez opinia publica si pe toti cei care au ironizat motivul politic invocat in aparea mea, ca este un aspect pe care nu l-am facut public pana acum, doar cateva persoane din tara stiau de intalnirea mea cu Barack Obama. Aceste persoane sunt: Dan Matei Agathon, Dorin Cocos si doi cunoscuti jurnalisti. Domnului Cocos i-am relatat, la intalnirile pe care le-am avut, ca am aceasta posibilitate, sa ma intalnesc cu Barack Obama, prin intermediul Directorului General al Casei Albe, domnul Rahm Emanuel, cetatean israelian. Domnul Cocos m-a incurajat spunandu-mi sa merg linistit iar cand ma voi intoarce, voi avea un procent mai ridicat in sondaje, putand sa-l ajut pe domnul Traian Basescu.
Este adevarat faptul ca mi-am anuntat retragerea din cursa prezidentiala in emisiunea lui Dan Capatos, din data de 14.10.2009, facand acest gest in semn de protest fata de situatia politica din Romania, fata de comportamentul domnului Traian Basescu si fata de parlament care a hotarat sa-l numeasca pe primarul Sibiului prim-ministru al Romaniei.
Ceea ce nu se stia in data de 19.10.2009, era faptul ca, la rugamintile mai multor persoane si dupa emisiunea Adrianei Bahmuteanu si cea alui Catalin Maruta, care m-au incurajat sa ma intorc in cursa prezidentiala, eram hotarat sa revin in aceasta lupta pentru fotoliul prezidential.Urma sa anunt public aceasta decizie, asa cum stabilisem cu Oana Zavoranu, la emisiunea dumneaei, in care urma sa fiu prezent la acea data, orele 1700 dar acest lucru nu s-a mai intamplat deoarece oameni ai PDL – Craiova, au facut plangere impotriva mea.
Maine este o zi decisiva pentru mine si sper sa vad mai multi oameni in sala de judecata, as dori sa se numere printre acestia si cei pe care i-am sprijinit: Ovidiu Tender, Miron Cozma si alte mii de oameni pe care i-am ajutat.

Nati Meir

PS VR:
Si-uite asa am ratat ca la Casa Alba sa cante "Adi - Copilu' Minune"...

No comments: