Pages

Tuesday, July 7, 2009

JACK INTOARCE FOAIA: Ion Cristoiu renunţă la Antena 3

După un schimb de replici plin de sarcasm cu Mircea Badea, în contextul căruia Cristoiu a declarat pentru Gândul că manifestarea lui Badea ţine deja de “paranoia” şi că va dovedi “cât este acesta de independent”, jurnalistul a anunţat că va întrerupe colaborarea cu Antenele lui Voiculescu
Ion Cristoiu renunţă la Antena 3

Cristoiu a declarat ieri, pentru Mediafax, că va înceta colaborarea sa cu televiziunile trustului Intact, la sfârşitul lunii iulie, fiind sigur, în proporţie de 99 la sută că, din toamnă, nu se va mai alătura colegilor de la Antene. „Emisiunea «Zig-Zag» şi colaborarea mea cu Gabi Firea va continua până la sfârşitul lunii iulie. Atunci voi pleca în concediu şi la sfârşitul lui august voi lua o decizie dacă mai revin sau nu (...) 99 la sută nu mă voi întoarce în toamnă!“, a spus Ion Cristoiu. El a adăugat că posibila retragere din emisiunile sus-amintite reprezintă "o decizie personală".

Hotărârea sa survine în urma unui schimb de replici cu Mircea Badea, realizatorul emisiunii „În gura presei“ de la Antena 3, în contextul căruia, Cristoiu a declarat pentru Gândul că va urmări foarte atent prestaţiile lui Badea în cadrul emisiunii sale şi va demonstra „cât de independent este acesta“.

„Dacă conducerea postului nu s-a sesizat, cred că nu mai vrea să colaborez. Este reacţia conducerii trustului la acest scandal. Mi se părea un gest de minimă politeţe să mă sune cineva din conducerea trustului să mă întrebe ce s-a întâmplat. Am văzut că nu m-a sunat şi am ajuns la concluzia că nu se mai doreşte să colaborez. În decizia mea finală voi ţine cont şi de acest lucru“, a spus Ion Cristoiu. El a precizat că va scrie în continuare editoriale la Jurnalul Naţional - cotidian care face parte tot din trustul Intact.

„Marius Tucă vrea să colaborez. M-a sunat şi mi-a dat un semnal că nu vrea să se supere pe mine. Am o relaţie aparte cu Marius Tucă", a mai spus Cristoiu, precizând că, până la alegerile prezidenţiale din finalul acestui an, va participa în calitate de invitat la emisiunile televiziunilor care îl vor interesa.

"Până la prezidenţiale o să merg la alte posturi tv, dar în calitate de invitat, atunci când o să vreau. Nu vreau să fiu identificat cu vreun trust de presă din România înainte de prezidenţiale", a precizat Cristoiu.

„Voi lua o decizie dacă revin sau nu (...) 99 la sută nu mă voi întoarce în toamnă“ - Ion Cristoiu (jurnalist)

Marian Sultanoiu - www.gandul.info

No comments: