Pages

Thursday, February 26, 2009

BOR. Parintele Stoica si-a aratat implantul cu cip biometric


REALITATEA.NET - Sfântul Sinod solicită alternativă la paşapoartele biometrice. Cum comentaţi?]

AGENTIA NO-PRESS TRANSMITE:Astăzi, 26 Februarie 2012 purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, preotul Costel Stoica, pentru a le arăta ziariştilor că temerile unor pretinşi credincioşi cu privire la implanturile obligatorii nu sunt întemeiate, ci doar seamănă panică şi tulburare în rândul cetăţenilor europeni şi planetari, şi-a scos peruca să le arate cât de bine îi este cu ultima generaţie de cipuri implantate în creier. "Eu şi câţiva colegi ne-am gândit să dăm exemplu că nu de tehnologie trebuie să ne temem şi că Biserica este o instituţie dinamică, în pas cu vremurile. Cred că mai mare binecuvântare decât implantul în creier nu există pentru cineva. Temerile unor monahi răzvrătiţi şi neascultători şi aşa-zis creştini lipsiţi de o pregătire teologică corespunzătoare nu se justifică, la fel cum nu s-au justificat nici în problema actelor biometrice acum câţiva ani, şi nici în cea a cărţilor de identitate biometrice, de acum un an. Ministerul de Interne ne-a asigurat încă o dată că pasajele din Apocalipsă care au creat temeri în popor nu se referă la noile tehnologii ci sunt mai degraba niste povesti de speriat copii, drept pentru care Ministerul Adevarului a solicitat, la cererea Asociatiei Umaniste Romane, eliminarea lor din Noua Biblie emisa de Noua Patriarhiei de la Bucuresti, de rit pretutindenar. Drept urmare, pentru a face pe plac Statului Politienesc, ne gândim să elaborăm o hotărâre sinodală, împreună cu toate bisericile surori cu care practicăm intercomuniunea, să scoatem din Sfânta Scriptură Apocalipsa, această scriere care îndeamnă la atitudini lipsite de moderaţie şi de echilibru si cu o nota discriminatorie fata de Fiara la care ne inchinam", a declarat el. Ziariştii au fost mulţumiţi cu răspunsul primit din partea reprezentantului B.O.R., de curând membră deplină a Bisericii Universale cu sediul la Vatican City.

8 comments:

Ruxandra-Georgeta Lungu said...

Cand si-a scos peruca nu s-au vazut si cele 2 cornite frumos asortate cu cipurile?

Anonymous said...

"mai mare binecuvântare decât implantul în creier nu există pentru cineva".. mai ales cand creierul e gol..

Ulterior, cu binecuvantarea Patriarhiei Romane, Politia Gandirii a remis un comunicat in nou-vorbă, prin care anunta ultimele hotarari ale Uniunii Europene Centrale a Comisariatului Masonic Comanditar Unic al Planetei Pamant:

s-a hotarat desfiintarea Sfântei Scripturi, un prim pas catre telul final, mult asteptat si aprobat de Sfantul Sinod: eliminarea totala a Ortodoxiei - devenita cea mai mare piedica in calea progresului, a dezvoltarii multilaterale a UE.

Dirijati de marii maestrii ai ritului masonic "sortuletul leninist", homosexualii, pedofilii, transsexualii si necrofilii au cantat imnuri de bucurie in fata portii Institutului Cultural Roman, fiind primiti si imbratisati cu multa caldura de elitele calauzitoare ale spiritului eliberat total de misticism: patapievici, plesu, liiceanu, alina mungiu-pippidi si toti membrii gds, adunati in fata sarcofagului ce adaposteste mumia lui brucan.

Pentru o mai mare transparenta, toate exemplarele de Biblii si "carti sfinte" vor fi arse in piata din fata fostului comitet central comunist, devenit acum comitetul comisarilor big-brother; pe fundal, pe cladirea fostului CC vor fi proiectate secvente din capodopera "evanghelistii" a marii preotese alina mungiu.. Ulterior, in sens simbolic - al ruperii de trecutul impovarator - pe acelasi rug vor fi arse cateva oase aduse de la Aiud, din Râpa Robilor - devenita acum teren de fotbal al asociatiei gay-lesbi-pedo-necrofilios.

Fratia danielita de pe deal a dat deja binecuvantarea, tragand pentru ultima data clopotele stravechi din Dealul Patriarhiei. Ca semn al ruperii de trecutul mistico-fundamentalisto-legionaroid, clopotele vor fi topite pentru a asigura materia prima a capodoperei "erectie in sortulet" a artistilor unguri ultra-sexuali, premiati de icr.

Fii fericita natie romana, dormi linistita, big brother is watching you!!

Anonymous said...

Ce penibil este acest domn Pandele ! Mai bine chemati un pusti de 12 ani care va putea raspunde la aceste intrebari tehnice.
Ceea ce s-a intamplat astazi la Patriarhia Romana reprezinta cea mai mare rusine si mai mare tradare a conducatorilor Bisericii Ortodoxe Romane. Niste imbuibati plini de sine si de grijile lumesti ies la televizor pentru a arunca in aer cele mai profunde credinte si valori ale crestinismului ortodox. Acestia sunt lupii care pazesc oile. Cred ei ca vor putea inchide gura si constiinta credinciosilor adevarati (care sunt mult mai multi decat isi imagineaza sluga de C. Stoica si rusinea de patriarh, domnul Daniel Ciobotea. Stiu ca suntem o natie de manelisti si de curve, dar cat de grav e cand cei care ar trebui sa ne protejeze, ne vand pentru functii si bani.
Nici nu va puteti imagina ce presiune este in aceste zile asupra preotilor din partea conducatorilor bisericii. Li se pune pumnul in gura mai rau ca in vremea comunismului. Preotii sunt sclavii sistemului si nu pot deschide gura. Sunt buni numai pentru a-si plati darile si de a aduce bani mai marilor bisericii vazute din Romania. De ce se inflameaza acesti nenorociti de la Patriarhie de prezenta si discursul maicii Ecaterina, in loc sa fie alaturi de ea la televizor si in alte locuri. TRADARE ! INALTA TRADARE ! Ce pretentii mai poate avea crestinul obisnuit si romanul in general, de la presedintele Basescu si de la alti politicieni, cand insasi conducerea Bisericii Ortodoxe Romane a tradat !

Adrian Andronic

Anonymous said...

daca n-ar fi de plins, ar fi chiar de ris...
"Cred că mai mare binecuvântare decât implantul în creier nu există pentru cineva"
mi-e scirba

Anonymous said...

Nu va grabiti in a va alarma...inca.Chiar daca a fost doar o...parodiere...a ceea ce s-a intamplat la...cenaclul bor din aceste zile,chiar daca trebuie sa ne preocupe foarte tare faptul ca se pare,chiar vor fi de acord cu cipuirea noastra,observati ca este vorba despre...anul 2012 ! Gluma nu a fost dintre cele mai potrivite,dar nu cred ca ne putem astepta la altceva de la acest "sinod",care nu oile DOMNULUI pare ca vrea sa pasca,ci pe caprele "stapanului" lor,Antihristul! DOAMNE IISUSE HRISTOASE FIUL LUI DUMNEZEU,MILUIESTE-NE PE NOI PACATOSII!APARA,MILUIESTE,MANTUIESTE,LUMINEAZA SI BINECUVANTEAZA DOAMNE PE POPORUL TAU ! gabi m.

Anonymous said...

Patriarhul si Sfantul Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane accepta semnul fiarei si al satanei, se leapada de dreapta credinta si isi lasa turma la cheremul lupilor.

Ca de atatea ori, suntem, din nou, singuri in fata istoriei. Cum singuri am fost in decembrie 1989, in martie sau iunie 1990, cand sangele martirilor romani a curs in valuri.

Cu noi este Dumnezeu, cu noi este Parintele Iustin Parvu, cu noi sunt, din lumea de dincolo, Parintele Arsenie Boca, Parintele Argatu, Parintele Cleopa si toti sfintii, pustnicii, preotii, monahii si monahiile care s-au nevoit de veacuri pentru acest neam napastuit si parasit de cei care ar fi trebuit sa-l apere.

Ierarhii vin si se duc, dar dreapta credinta si sfintii acestui neam vor dainui in veac in Gradina Maicii Domnului! (GID-Romania.com)
http://gid-romania.com/

Anonymous said...

Hehehehe, Sistemul înaintează, înghite tot, pas cu pas... E tare drăguţ să vezi cum oamenii, nesiliţi de nimeni, intră în cuşcă şi binecuvântează pe temnicerul care pune lacătul! BOR este o...instituţie a Statului. Credinţă?! Hmmm...ce o mai fi şi aia? Mentalităţi medievale, fraţilor, ce naiba! Cred că e cazul să închidem ochii şi să lăsăm Spiritul şi Sufletul să privească. Poate că ele vor reuşi să Vadă, nu doar să vadă...
Cristina

Anonymous said...

Nu va temeti , si nici nu va inspaimantati , imbarbatati-va inima si nadjduiti intru Domnul . "19. Drept aceea, mergând, învăţaţi toate neamurile, botezându-le în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh,
20. Învăţându-le să păzească toate câte v-am poruncit vouă, şi iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârşitul veacului. Amin. "
Matei 28:19-20
"1. Domnul este luminarea mea şi mântuirea mea; de cine mă voi teme?
2. Domnul este apărătorul vieţii mele; de cine mă voi înfricoşa?
3. Când se vor apropia de mine cei ce îmi fac rău, ca să mănânce trupul meu;
4. Cei ce mă necăjesc şi vrăjmaşii mei, aceia au slăbit şi au căzut.
5. De s-ar rîndui împotriva mea oştire, nu se va înfricoşa inima mea.
6. De s-ar ridica împotriva mea război, eu în El nădăjduiesc.
7. Una am cerut de la Domnul, pe aceasta o voi căuta: să locuiesc în casa Domnului în toate zilele vieţii mele,
8. Ca să văd frumuseţea Domnului şi să cercetez locaşul Lui.
9. Că Domnul m-a ascuns în cortul Lui în ziua necazurilor mele; m-a acoperit în locul cel ascuns al cortului Lui;
10. Pe piatră m-a înălţat. Şi acum iată, a înălţat capul meu peste vrăjmaşii mei.
11. Înconjurat-am şi am jertfit în cortul Lui jertfă de laudă. Îl voi lăuda şi voi cânta Domnului.
12. Auzi, Doamne, glasul meu cu care am strigat; miluieşte-mă şi mă ascultă.
13. Ţie a zis inima mea: Pe Domnul voi căuta. Te-a căutat faţa mea; faţa Ta, Doamne, voi căuta.
14. Să nu-ţi întorci faţa Ta de la mine şi să nu Te abaţi întru mânie de la robul Tău;
15. Ajutorul meu fii, să nu mă lepezi pe mine şi să nu mă laşi, Dumnezeule, Mântuitorul meu.
16. Că tatăl meu şi mama mea m-au părăsit, dar Domnul m-a luat.
17. Lege pune-mi mie, Doamne, în calea Ta şi mă îndreptează pe cărarea dreaptă, din pricina vrăjmaşilor mei.
18. Nu mă da pe mine pe mâna celor ce mă necăjesc, că s-au ridicat împotriva mea martori nedrepţi şi nedreptatea a minţit sieşi.
19. Cred că voi vedea bunătăţile Domnului, în pământul celor vii.
20. Aşteaptă pe Domnul, îmbărbătează-te şi să se întărească inima ta şi aşteaptă pe Domnul. " Psalmul 26 al lui David
"(...)Celui ce va birui îi voi da să mănânce din pomul vieţii, care este în raiul lui Dumnezeu." Apocalipsa 2:7
"Iată, vin curând şi plata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia, după cum este fapta lui." Apocalipsa 22:12