Pages

Wednesday, December 9, 2009

GEORGE RONCEA: Struţo-cămila lipoveana Crin Antonov, acest Naomi al politicii româneşti

Scris de George Roncea
Ieri, Crin Antonescu s-a arătat din nou pe ecranele televiziunilor, ciuruit rău de tot, dar încă capabil să mestece cuvinte. Am înţeles doar că şi-a reiterat amorul său nebun faţă de „tovarăşii de drum“ pesedişti. În aparenţă, motivat de loialitate faţă de „proiectul Geoană“.
Aş fi zis că am întâlnit primul politician din România straight. În realitate, Crin este un fel de Naomi, celebru(a) transsexual autohton, care tocmai a ieşit la rampă, zguduind opinia publică, anunţând că se va opera definitiv şi jos, după ce şi-a modificat, mai sus, bustul şi fesele. Am motive să cred în asemănarea dintre Crin şi Naomi, deoarece tocmai am realizat o mică selecţie de citate din struţo-cămila Antonescu, glăsuind public despre al său drag Mircea Geoană:
„Mircea Geoană a minţit în calitate de preşedinte de partid în campania din 2008: a minţit profesorii, a minţit agricultorii, a minţit amatorii de voiaje în Cosmos, a minţit romånii din diaspora pe care i-a invitat acasă în schimbul unor sume consistente.
Domnul Mircea Geoană a minţit din nou în alegerile europarlamentare.
Faptul că eu mă confrunt în această campanie electorală cu Mircea Geoană, cu PSD, sper că nu este greu de înţeles. Nu am niciun fel de obligaţie să trec sub tăcere minciunile pe care dl Mircea Geoană ni le-a spus şi le-a spus tuturor romånilor, n-am niciun fel de obligaţie să trec sub tăcere numele, oamenii, grupurile care se află în spatele lui Mircea Geoană şi care ar conduce Romånia, de fapt dacă Mircea Geoană ar ajunge preşedinte, pentru că nu am avut niciodată şi nu am cu Mircea Geoană şi cu PSD vreo alianţă.
Dacă credeţi că putem fi parteneri vånzånd împreună, sau numai dumneavoastră, gogoşi romånilor, dacă dumneavoastră credeţi că putem face în continuare politică cu şantaje, cu dosărele, cu bani de care nu ştim de unde sunt - ai partidelor care sunt direct sau indirect din bugetul public. Dacă în sensul acesta putem să convenim, indiferent din ce postură că se poate merge mai departe, dacă nu, nu se merge. Şi în orice caz gogoşi pentru profesori, pentru pensionari, pentru normalizarea relaţiilor cu Rusia prin vizite nu doar private, ci chiar secrete, eu nu gust“. „Te întreb, Mircea Geoană, ce-ai făcut la Moscova? Te întreb, Mircea Geoană, dacă oligarhii ruşi îţi finanţează campania electorală. Vreau răspuns, îl aştept la televiziunile domnilor Vîntu şi Voiculescu.
Avem dreptul să ştim dacă e adevărat sau nu ce s-a sugerat - că Mircea Geoană a solicitat sprijin financiar pentru campania electorală Moscovei sau unor cercuri financiare din Rusia şi dacă în discuţiile respective sau în schimbul acestui sprijin s-au angajat poziţii în politica de securitate energetică a Romåniei“.
Selecţie de vorbe autentice ale politicianului Crin(a) realizată de George Roncea
Ilustratie: http://www.guerilla.gugulanul.com

No comments: