Pages

Sunday, April 27, 2008

Sfintele Pasti vazut de Bogdan Stanciu


Mai multe, pe blogul lui foto:
http://eyeswideshut.ro/2008/04/28/hristos-a-inviat-christ-has-risen/
Comentariul meu la aceasta fotografie, cu sfanta cruce cazuta: prima Inviere fara prea bunul Patriarh Teoctist.
Mi-aduc aminte cum a rezistat anul trecut, pe un vant si pe un frig de imi inghetasera mie oasele. Ma uitam la el ca sa-mi dea si mie din puterea lui. A tinut slujba ca la carte, pana la trei sau patru dimineata, fara sa plece o clipa din Curtea Patriarhiei, mustruluindu-i din ochi pe parintii mai tineri care nu se miscau rapid cand era nevoie. Eu am tinut un steag de-al nostru, cu Maica Domnului, pe care il lua mereu vantul, si trebuia sa fac fata cum se cuvine, sa stau smirna, fiind chiar in spatele Prea Fericitului. Dupa slujba, spre dimineata, m-a tras deoparte si ne-am asezat pe o bancuta. Il asteptau niste japonezi pe care ii botezaze ortodox, pentru binecuvantare. Si el, parca era un samurai in tinuta crestina. "Ia zi frate Victore, ce e nou cu politicienii astia, ca nu prea i-am vazut pe la Biserica..." Era bunatatea intruchipata. Doamne, odihneste-l in pace si de la dreapta Ta sa ne lumineze si noua calea!
Fratele meu, George Roncea, ii dedica o pagina In Memoriam, pe blogul lui:
http://georgeroncea.blogspot.com/

1 comment:

saccsiv said...

HRISTOS A INVIAT !

Anul trecut am participat la o slujba , una din ultimile aparitii in public ale Patriarhului Teoctist . A stat PATRU ORE in picioare . La varsta lui … Sa-l odihneasca bunul Dumnezeu .

Pentru Patriarhul Daniel ma rog zilnic lui Dumnezeu sa-l insanatoseasca, sa-l ierte si sa nu duca biserica in ratacire , ca mult s-au mai bucurat cei dinspre STANGA cand a fost ales .

Doamne ajuta !

http://saccsiv.weblog.ro/