Pages

Sunday, March 23, 2008

Alegeri la AZEC

Asociaţia Ziariştilor şi Editorilor Creştini din România vă invită sa participaţi în data de 24 martie a.c., la prima Adunare Generală a Membrilor Asociaţiei Ziariştilor şi Editorilor Creştini din România, care se va desfăşura la Muzeul Ţăranului Român, începând cu ora 10:00 am, şi care va avea următoarea Ordine de Zi:
ADUNAREA GENERALĂ A MEMBRILOR
ASOCIAŢIEI ZIARIŞTILOR ŞI EDITORILOR CREŞTINI
DIN ROMÂNIA
9:45 am: ÎNREGISTRAREA PARTICIPANŢILOR
10:00 am – 10:15 am: INTRODUCERE
Răzvan Bucuroiu – preşedinte
Membru fondator
Voicu Mihaela – membru al consiliului director
Membru fondator
Răzvan Codrescu – membru al consiliului director
Membru fondator
10:15 am – 11:00 am: INVITAŢI
Cezar Ion – preşedinte Asociaţia Jurnaliştilor din România
Indira Cuncea – preşedinte Clubul Român de Presă
Mihai Miron – preşedinte Uniunea Ziariştilor Profesionişti din România
Cristi Godinac – preşedinte MEDIASIND
Membrii AZEC înscrişi să ia cuvântul
11:00 – 12:00: ALEGEREA organismelor de conducere ale AZEC
şi validarea membrilor înscrişi în AGM a AZEC

12:00 – 12:15 : PAUZĂ DE CAFEA
12:15 – 13:15: STABILIREA STRATEGIEI AZEC
SESIUNEA DE ÎNCHIDERE a primei Adunări Generale a Membrilor AZEC

No comments: